nonnoss.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv och lite allt möjligt! Jag kommer försöka att lägga upp så många bilder jag kan, ska också försöka blogga minst en gång per dag (Kanske mer).

Shoppat.

Publicerad 2012-07-10 18:48:15 i Allmänt,

Hejsan!
Idag var jag i skärholmen, hittade typ inget, antingen är alla kläder fula, eller för dyra.
Men jag hittade iallafall ett par skor, bara ett par vanliga ballerina skor, svarta! :D
Jag åt faktiskt en Mc Wrap idag på donken, den var faktiskt rätt god måste jag säga! :D
Men nu får ni ha en fortsatt trevlig dag.
Haha, kram på er! :D <3
 
Bild:Jag ville att ni skulle få se mina skor! Haha, 99 kr från New Yorker, billigt och bra visst är jag lite fyndig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela