nonnoss.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv och lite allt möjligt! Jag kommer försöka att lägga upp så många bilder jag kan, ska också försöka blogga minst en gång per dag (Kanske mer).

Fixar headern

Publicerad 2012-07-08 14:11:06 i Allmänt,

Hej!
Idag så kände jag att jag måste fixa min header, den kanske blir klar idag vi får se! :D
Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt, har hjälpt pappa med trappan han håller på att göra, det blir ju lite tråkigt när alla ens kompisar är bortresta! :(
Men snart åker faktiskt jag också bort, ska till Göteborg med hela familjen, det ska bli riktigt kul faktiskt!
Jag får se om jag kommer kunna blogga när jag är där hoppas det! <3 :D
Nej nu måste ajg förtsätta med headern vi hörs sen!
Puss & Kram!
 
 
Min finste Kim som jag saknar! :( <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela